CREATLON

Mis on Creatlon?

Creatlon on JA Eesti ettevõtlik meeskonnamäng 7. – 9. klasside õpilastele. Creatlon algab E-viktoriiniga majandusest, mis on individuaalne, millele järgnevad meeskonnatöö ning loovusega seotud ülesanded, mis läbitakse koos meeskonnaga.

Teadmised

on e-viktoriin, mis toimub 2. oktoobril 2025.

Meeskonnatöö

Lisainfo tulekul!

Loovus

Lisainfo tulekul!

Creatlon 2024/2025 õppeaastal

Creatloni aasta statistika:
  • 5. oktoobril 2024. toimunud e-viktoriinil majandusest osales 2542 õpilast 80 koolist.
  • 31. detsembriks registreeris võistlusele 71 tiimi.
  • Meeskonnatöö 1. ülesande lahendused saatsid registreerinuist 38 tiimi 9 koolist.
  • Meeskonnatöö 2. ülesande lahendused saatsid 26 tiimi.
  • Ettevõtlusmuinasjutud esitas 24 tiimi.
Mõned näited tublimatest töödest:
Tulemused

I koht – tiim Atlas Tartu Forseliuse koolist koosseisus Reigo Pint ja Rasmus Jakobson, 8. klass, juhendaja Malle Partsioja

II koht – tiim Arekad Are Koolist koosseisus Lili-Marleen Ojamets ja Kerlin Hütt, 7. klass ning Deivid Saal 8. klass, juhendaja Malle Sepp

III koht – tiim Ristiisad Tartu Forseliuse koolist koosseisus Kenert Malinin, Kenn Tšepurov ja Pärt Riismaa 9. klass, juhendaja Malle Partsioja

Vaata autasustamise aktuse galeriid.

CREATLONI ÜLDTULEMUSED

Teadmised

oli e-viktoriin. Pärast viktoriini moodustasid noored 2 – 3-liikmelised tiimid, mille liikmetest vähemalt üks osales e-viktoriinis. Creatloni arvestusse läks e-viktoriinis kõrgeima punktisumma saavutanud ühe tiimiliikme tulemus.

E-VIKTORIINI TULEMUSED

Meeskonnatöö

oli ettevõtlik meeskonnategevus,
kus kolme kuu jooksul tuli igal tiimil leida lahendused kahele mahukale ülesandele.

TUTVU ÜLESANDEGA

Loovus

oli ettevõtlusmuinasjutu loomine. 

TUTVU ÜLESANDEGA

Scroll to Top