CREATLON
Mis on Creatlon?
Creatlon on JA Eesti ettevõtlik meeskonnamäng 7. – 9. klasside õpilastele. Creatlon algab E-viktoriiniga majandusest, mis on individuaalne, millele järgnevad meeskonnatöö ning loovusega seotud ülesanded, mis läbitakse koos meeskonnaga.
Teadmised
2.10.2025 toimus e-viktoriin (tutvu tulemustega). Järgmiseks tuleb moodustada kahe kuni kolme liikmelised tiimid ning registreerida oma võistkond hiljemalt 12.12.2025.
Meeskonnatöö
Kolme kuu jooksul tuleb teie tiimil leida lahendused kahele mahukale ülesandele:
– Tuleviku ametid ja tööoskused– tähtaeg 12.12.2025
– Ringmajandus – tähtaeg 30.01.2026
Loovus
Ülesande täpne sisu avaldatakse pärast koolivaheaega.
Ülesande tähtaeg on 10.03.2026.
Creatlon 2024/2025 õppeaastal
Creatloni aasta statistika:
- 5. oktoobril 2024. toimunud e-viktoriinil majandusest osales 2542 õpilast 80 koolist.
- 31. detsembriks registreeris võistlusele 71 tiimi.
- Meeskonnatöö 1. ülesande lahendused saatsid registreerinuist 38 tiimi 9 koolist.
- Meeskonnatöö 2. ülesande lahendused saatsid 26 tiimi.
- Ettevõtlusmuinasjutud esitas 24 tiimi.
Mõned näited tublimatest töödest:
Ülesanne 1 – tiim Ristiisad, Ristiisade nutivaba klass
Ülesanne 2 – tiim Atlas, Ilmatsalu Biogaasijaam
Ettevõtlusmuinasjutt – tiim Arekad, Lumeeide õppetund
Tulemused
I koht – tiim Atlas Tartu Forseliuse koolist koosseisus Reigo Pint ja Rasmus Jakobson, 8. klass, juhendaja Malle Partsioja
II koht – tiim Arekad Are Koolist koosseisus Lili-Marleen Ojamets ja Kerlin Hütt, 7. klass ning Deivid Saal 8. klass, juhendaja Malle Sepp
III koht – tiim Ristiisad Tartu Forseliuse koolist koosseisus Kenert Malinin, Kenn Tšepurov ja Pärt Riismaa 9. klass, juhendaja Malle Partsioja
Teadmised
oli e-viktoriin. Pärast viktoriini moodustasid noored 2 – 3-liikmelised tiimid, mille liikmetest vähemalt üks osales e-viktoriinis. Creatloni arvestusse läks e-viktoriinis kõrgeima punktisumma saavutanud ühe tiimiliikme tulemus.
Meeskonnatöö
oli ettevõtlik meeskonnategevus,
kus kolme kuu jooksul tuli igal tiimil leida lahendused kahele mahukale ülesandele.
Loovus
oli ettevõtlusmuinasjutu loomine.